Ensamhet och kyla

Idag är en såndär dag, när man bara önskar att man var med tjejen, så att man kunde krypa ner i en soffa, eller i en säng, kolla på film, men tända ljus, lite godis, och bara känna värem från den underbaraste som ligger tätt intill...

Vi var iväg till Kristinehamn en vända idag, fikade lite och gick längsmed sjön en liten bit där, jag trodde jag skulle frysa sönder. Så jävla kallt var de, och dimmigt, riktigt tråk väder. När vi åkte hem började det att regna, och hösten började kännas rätt nära, liksom bara runt hörnet. Ibland önskar jag att det kunde vara sommar jämt, så man slipper denna tid. En tid då allt känns långt bort...

Men snart så är det Fredag igen, då kommer jag att få besök av den underbaraste person jag känner, jag längtar :)


Allt för denna gång, Detta är Rosander, Sverige...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0