Idag

Sitter här nu, nyss gått upp, brode äta frukost, men tror att jag äter brunch iställe, fast vill vänta lite då, så att det inte blir för tidigt...
Mår nog bättre idag, eller ja, de känns bättre, ingen feber, och halsvärken är på väg ner, men tror inte jag ska åka till Vålberg och träna idag, då jag kan åka på ett bakslag om jag gör de...

Har pratat lite med Älsklingen, hon har inte heller sovit så bra inatt, så vi är lika hängiga båda två, och mår inte så bra någon av oss. Inte mycket att göra, bara kämpa på.

T00b tyckte att jag skulle vakna vid 20 i 10, men då låg jag å försökte sova, så han fick leka sj idag :P

Får se hur det bli idag.. Och om jag bloggar något mer :)

TIlls den, Ha de bra :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0