Just nu

Hej på er ^^

Idag har jag varigt duktig och sökt jobb, närmare betsämt 3 st. Mitt första var ett jobb i Gävle, som jag hoppas att jag inte får, men jag var tvungen att söka, då det var ett anvisat jobb. Det andra jobbet var i Bolänge, och samma där, anvisat. Dessa två jobb var båda två Kommunikatörs jobb, det enda jobb som jag "kan", och har jobbat med....

Det tredje var ett IT jobb, i Kil av alla ställen. Detta jobb hittades av min underbara älskare, Johanna. Och det verkar vara perfekt. Så nu är det jobbet sökt också:) Känns rätt bra, och jag tror att jag ska kunna klara av det med min utbildning, men vi får se hur det går med de.

Men träningen går det rätt bra annars, snart är det 13-dagspilen, och jag tror att det kommer bli helt underbart att tävla igen. Som det ser ut just nu, så kommer Johanna med å kollar, och kanske svärföräldrarna med. Lite spännande för mig, då jag inte är van vid det trycket :)


Annars händer det la inte så mycket, söker jobb, saknar Johanna, och tränar är väl det som händer nu :)

Nu blir det att gör annat, ha det bättre än bäst :D

Ps. Älskar Johanna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0