Onsdag 19/11

Idag åkte min flickvän hem till Långserud. Hon har varigt här från i fredags, till idag. Jag saknar henne (konstigt annars ju) men vet att vi kommer att träffas snart igen, och då kommer det vara underbart som det är att vara med henne.

Tränat idag med, på gott och ont. Tränaren har varigt riktigt hård, och rent ut sagt tjatig... Blev lite ledsen på han, och funderar halft på att sluta helt, menar, det ska ju vara kul och träna, eller hur?

Snart ska jag gå och lägga mig, ensam i min säng :/ Tomt där nu, vet inte hur jag ska klara detta...


Ska försöka uppdatera varje dag nu, hålla det igång liksom..


God natt

Kommentarer
Postat av: Turbo

aww stakkars älskling...

2008-11-19 @ 23:01:52
Postat av: t00b

Jo tack, det är bättre med armen, men inte bra än. Vad är det du tränar för nåt?

2008-11-20 @ 18:02:31
URL: http://t00b.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0