Sjuk då...

Ja, är sjuk nu, feber och halsvärk... Men börjar bli bättre, mestadels för att jag mosar vitaminer, och Iprem, men jag vet inte.. Känns iaf bättre i halsen nu, än igår, och det snurrar inte lika mycket när jag reser på mig, så tror det är åt rätt håll iaf..

Hur det går på jobbfronten vet jag inte, har inte fått svar på något av dom jobb jag har sökt, men det är väl bara att vänta anntar jag.. Vill ha jobb, så jag flytta hemifrån snart! Börjar bli trött på detta nu... Och om jag flyttar, så kan ju Johanna bo hos mig mer, och det är inte fel :)


Nu blir det en vända till köket för att göra lite mer te, får se om jag uppdaterar mer sen...


Ha de bra!

// Andreas

______________________________________

Sådär ja, då har man ätit lite också, och det var gött, lite små mätt, och mår nästan dåligt nu (vräker i mig mat) och funderar på om man ska lägga sig och vila lite, eller sitta här och kolla på en film... Får se som sagt :)


Blä på er nu :P

Hejs

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha rätt åt dig!

2008-11-10 @ 22:23:03
Postat av: Anonym

Haha rätt åt dig!

2008-11-10 @ 22:24:39
Postat av: rosand

Mycket seriöst att komentera, och sen inte skriva vem man är...

2008-11-10 @ 22:52:03
URL: http://rattmuffen.blogg.se/
Postat av: Emma

Krya på dej nästis -

2008-11-11 @ 08:45:12
Postat av: t00b

Krya på dig! Har själv varit sjuk alldeles för länge.. Att sen pajja armen gör saken inte bättre.. Speciellt inte när man behöver spendera tid på gymmet ^_^ Men men, nu har jag lite extra tid att bli frisk på..

2008-11-12 @ 09:14:48
URL: http://t00b.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0