Tillbaka hemma

Då har man varigt borta ett tag då, varit hos min älskling lördag till idag (tisdag) och jag kan inte förstå hur mycket jag älskar henne, hon är mitt allt, och jag blir så glad bara jag hör hennes namn nämnas, eller när jag ser en bild av henne, eller hör en låt, liksom vad som hellst, allt påminner hon henne...

Kommer hem, och Farfar ringer (han ligger på sjukhus, pga att det har krånglat lite med hans hjärta) och berättar att det som krånglade vad hjärtinfarkt.. Nu får vi se vad som händer, vad dom gör, han är 80+ liksom, och frågan är vad kan dom göra?

Uppdaterar lite senare tror jag, kan inte koncentrera mig...

Kommentarer
Postat av: t00b

Tråkigt det där med din farfar... Det tråkiga med att själv bli äldre är att alla också blir äldre :(



Vad är det för en tränare då?

2008-11-25 @ 21:17:00
URL: http://t00b.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0