Torsdag 20/11

Dagen börjarde 9:00 med "Who want's to live forever" men Queen, och värre saker finns de ju att vakna till. Upp ur sängen, på med lite kläder, in i köket, te plus macka, tillbaka till sängen, lägga sig å vila lite, sätter telefonen på alarm igen, 9:40 spelades låten igen, på med jacka, och mössa (kallt), gå till bilen, fick inte upp förardörren, måste gå via passagerarsidan, startarbilen från den sidan, och rycker åt mig is-skrapan. Börjar skrapa, fyra drag senare, inte blivigt någon skillnad på rutan .-' Jävlar vad jag fick skrapa innan det hände något. Jävla is! Iallafall, fortsätter att skrapa, får hela framrutan ren, ska just börja med förarsidan, men vill kolla hur de blåser i kupen, men då glömde jag att låsa upp förardörren innefrån när jag var in och startade bilen... Stog och ryckte i dörren, blev lite arg. Men jaja, fick upp den till sist ändå. Hoppade in, åkte på väldigt hala vägar till Arbetsförmedlingen, och var på möte om utbildningar och dylikt. Intressant, men tråkigt...

Hem, bråka med syrran, äta pytt i panna, som magen reagerade jävligt dåligt på får jag säga. Sen pratat med Johanna hela kvällen typ, inte just nu, för hon är å kollar på Hell's Kitchen, så jag bloggar iställe ^^


Har kommit till en punkt där jag känner att jag skulle kunna göra nästan vad som helst, liksom, jag kan jobba som vad som hellst, bara jag få utbildning innan. Men vad VILL jag jobba som? Inte den blekaste, intressen är ju datorer, och bilar, men vet inte om jag vill jobba med någon av dessa två... Blä.. Känner mig bara dum..


Just nu blir de att fortsätta lyssna på musik, och fundera på detta, kanske kommer på något, vem vet..


Ha de så bra, Andreas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0