Torsdag 27/11

Dagen börjar bra, vaknar och det är ingen snö ute....


Farfar får åka hem idag, rätt bra känns de. Han ringde förut, och lät väldigt trött...


Jävligt trött på en viss kompis, eller "kompis". Förstår inte varför jag överhuvudtaget har pratat med henne.. Vet inte riktigt varför jag har sånna kompisar som bara skiter i mig (menar inte alla nu, hoppas ni förstår de). Men just denna kompis har inte pratat med mig på lite drykt en månad, och jag vet inte om jag bara ska skita i allt med henne nu, eller om jag ska skicka iväg ett hej på msn, för att börja om igen. Men tycker att det ligger lite på henne, eftersom jag skrev en hel uppsats sist hon och jag pratade...


Söker jobb.... Vill ha jobb nu, så jag kan flytta hemifrån snart, skulle vara så jävla gött...


Uppdaterar kanske senare...

Kommentarer
Postat av: volvoqueen





Jag tycker då du ska strunta i henne.... du klarar dej så mycket bättre utan denna ...

2008-11-27 @ 15:04:57
URL: http://volvoqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0