Stressbloggande

Sitter för tillfället å funderar på något man kan blogga om, men det är totalt tomt, och jag vet inte vad jag ska skriva :S Men ja, vissa dagar är ju som det är..  Men just nu så är det rätt bra iaf, just packa lite inför helgen, ska åka till metropolen Långserud :)

Kan ju lägga till att Johanna å jag firar 3 veckor idag, mycket viktigt datum.. Snart är det en månad, DET är något stort liksom, sen även 6 månader å ett år å så :)

Hur går de på jobbfronten då?  Just nu vet jag inte, men ska nog försöka att söka ett jobb idag iaf, så man har gjort något iaf :)


Tror att det var de jag hade å säga idag, annars blir det en uppdatering senare :)


Ha de bäst!

/ Andy the handy pandy man

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0