Dagen

Ja, idag har jag haft hemuppgifter, från mitt vuxen dagis.. Så klart så gick jag dit, för trodde att Lotta (föreståndaren) Skulle vara där, så jag kunde få påskrift på mina papper, innan jag skulle gå upp till Arbetsförmedlingen, men nej då... Mådde inte så bra, så hon var hemma. Men Patrik var där, men han får inte skriva på, pga att han praktiserar bara..

Så det var bara å gå hem igen de, efter jag sagt till Patrik att jag skulle göra lite hemuppgifter, och han godkände det. Första jag gjorde när jag kom hem, var att lägga mig å sova några timmar till, för jag har svårt att sova, när det blåser så förbannat ute. Sen upp å göra uppgifterna.. Gick rätt bra ^^


Massor med tankar, flera drömmar, en verklighet, med dig <3


Over annnd out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0