25/3-09

Insperationen är död. Viljan är död. Tanken är död.
All den energi jag fick igår, från att bara vara bäst, har idag försvunnit, och jag känner ingen enerig alls, bara tomhet. Har iallafall lyckats masa mig iväg till Kronhallen för att handla lite, men mer än det har jag inte orkat med.
Ska egentligen ringa till någon Hans på Ingesund Folkhögskola, men har ringt tre gånger, och varje gång "han är tillbaka efter..." Ringer efter den tiden, och samma igen.

Sånna här dagar vill jag bara lägga mig i en säng, med tjejen breved, och bara glöma bort allt som finns runt omkring. Hatar att jag inte får vara med henne varje dag, distans förhållande håller, men man kan inte träffas varje dag. Det suger rent utsagt.

Att bo hemma gör inte hela sake bättre, eftersom det alltid är något som man ska göra/lyssna på, som man inte just då har lust med att göra.. Och om man bara hade ett jobb, så hade man sluppigt detta ställe på dagarna iallafall, men nejdå, här är man inspärrad 24/7 i stortsätt, inne i sitt egna lilla fängelse, sin egna bur. Man kommer ju i och försig ut på dagarna, när man är till Communicare, men det är nästa värre där, med tankar och idere som bara dör.

Nej, detta liv är inget som jag vill ha, inte något som jag har valt.

Blir så trött på all jävla skit bara...



Nej, nu vet jag inte mer, men slutar skirva nu, innan jag bryer isär eller något



Ha de bra..


Andreas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0