Jaha...

Idag har man varigt på Communicare på förmiddagen. Skit kul, som vanligt, fast det blir tråkigare nu, när inte Rille är med något mer. Men jag tror att det är han som har fattat bäste av vad detta ska bli..

Idag har jag varigt i kontakt med någon chef på TC, och hörde med dom, om dom har några jobb. Hon svarade att det finns länkar ute på ams.se, och mycket riktigt, där fanns det allt länkar. Men frågar är, om jag verkligen vill utsätta mig för TC igen? Den stressen som det är där, den skiten man får ta där, knepiga arbetsförhållanden osv. Visst, det ger pengar, men man vill väll ha lite arbetsro, kunna trivas på jobbet oxå? Ska iallafall skicka iväg en ansökan så fort jag kan, så får vi se vad dom svarar.

Annars så har det inte hänt så mycket, mest det vanliga. Och, som vanligt, så ska jag snart gå å leka hemmafru, för det är vad jag förväntas att vara.

BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ för de...


Flög nyss in en fågel i fönstret, trodde jag skulle dö :S


Ha de bra

Andreas

Kommentarer
Postat av: anna k

halloooo andreas..fin bakgrund

2009-03-19 @ 18:11:41
URL: http://www.facebook.com
Postat av: Andy

Haha tack anna :)

2009-03-20 @ 17:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0