Nej, nu får det vara nog

Det kvittar vad jag säger, vad jag gör, så är det alltid någon som har någon ivändning. Sitter vi och äter, så säger jag något, så blir det genast "utbuat". Tänder jag en lampa, så får blir jag genas tillsagt att släcka den. Sitter jag och nynnar lite tyst för mig sj, när jag äter frulle, och syrran kommer in, så ska jag vara tyst. Det jag tycker är intressant, blir bara alla irriterade på mig. Kommer jag med en ide, så är jag idiot, kommer jag inte med någon ide alls, så är jag lat. Hjälper jag till, så är det något jag vill, hjälper jag inte till, så är jag bara en datorsittandearbetslösidiot. Att jag inte har något jobb, är för att jag inte får fingrarna ur, och söker jobb. När jag väl söker jobb, så gör jag fel, söker på fel ställen osv. Säger jag att jag inte vill göra något, så måste jag göra det ändå.

Vid flera tillfällen, när mamma har varigt å handlat, så ringer hon och säger att hon har hittat en tröja som skulle passa mig, och jag säger att jag inte vill ha något, så köper hon den ändå, och förväntar sig att jag ska betala! Har inte hänt på länge nu, men det har hänt för många gånger!!


NU FÅR DET VARA NOG!!

Ska hitta ett jobb asap nu, och det kvittar vad det är, och nästa vart det är, och sen flyttar jag, på en gång, och då ska dom få se!











ARG

BESVIKEN

LEDSEN

TRÖTT

Kommentarer
Postat av: Mia

Vet hur det är. Tyvärr får man väl säga

2009-03-21 @ 19:01:18
Postat av: volvoqueen

Där va en anledning till att jag inte gillar att vara hos dig =( eller ja du beskrev många iofs

2009-03-21 @ 20:03:14
URL: http://volvoqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0