Tisdag 17/3

Då har man tappat lusten helt igen då. Tack tack för de, älskar att känna mig såhär omotiverad, och värdelös. Jag vet att jag inte gör saker bra, jag vet att jag inte kan hålla tyst när jag borde, och jag vet att jag är trögtänkt, men jag gör så gott jag kan! Mer en så FÅR ni fan inte begära, för då är de inte säkert på att det är mig ni ska prata med. Eller om det är er JAG ska prata med.

Ytligare en dag i helvete avklarad, om jag ändå hade ett datum att se framemot, ett datum, så står för att jag kommer ut från detta ställe, ett datum som betyder firhet på allt jävla vis, då skulle detta kännas så mycket bättre. Visst, när jag åker till tjejen, så slipper jag ju detta, men det är bara en kort stund, att åka tillbaka förstör nästa allt som har byggts upp, all den sjävlständighet bara rasar.

Oförståd, och ansed misslyckad av dom egna, nersed på, och retad av nästan andra, vad kan man göra? Le och hoppas på det bästa? Gråta, och hoppas på att någon hör?


Nej, med detta deppiga , så blir det inge mer idag..

Ha de bra

Andreas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0