Funderar

När ska jag kunna bli bra på något? När ska jag kunna göra saker på samma sätt som alla andra, nämligen bra? Jag kollar runt omkring mig, och alla gör saker som dom är bra på, eller som dom kan. Dessutom så kan dom prata om saker, på ett sätt som stänge ute mig hela tiden, för att dom kan det dom pratar om.

Det värsta med andra personer är att dom hela tiden försöker att trycka ner folk som inte kan, bara för att dom kan. Förösker jag kommer med en ide, så blir det sågad snabbare än ögat, verkar inte ens som någon hör det jag säger. Men som vanligt så är det att jag inte betyder något...

Kanske ska sluta med att prata, eller att ens försöka vara folk till lags hela tiden.. För i slutet av dagen så får man ändå inget tack, eller ens någon klapp på axeln. Denna vecka kommer jag konsentrera mig på att få mig själv att sälja, och kanske kunna sova på nätterna. Med andra ord, jag kommer att bära min egenvikt just nu, eller framöver, och det kommer vara jobbigt nog...


Kommentarer
Postat av: =)

Du får visa lite stake " här är jag" !

2009-07-24 @ 02:36:03
Postat av: Turbo

ska du säga som inte skriver ditt namn :P



mitt namn vet iaf andreas vem jag är...

2009-11-11 @ 19:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0